środa, 7 lutego 2018

fin2limb - Uvita

2 komentarze:

  1. Specjalnie dla Góromaniakow 😀😀😀

    Ja jestem Wielką miłośniczką waszych polskich Beskidów, w szczególności Gorców, Pienin i Beskidu Sądeckiego. Wyspowy też mnie bardzo ujął. Niedawno na blogu zaczęłam pisać powieść, której akcja toczy się w Ochotnicy Dolnej i Górnej, okolicach no i w górach rzecz jasna 😃 Dwóch bohaterów jest ratownikami GOPR. Może akurat Ci się spodoba. Byłoby miło. Zaczyna się tutaj : https://kasinyswiat.blogspot.com/2019/03/idac-pod-prad.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzę i poczytam. Ja jestem przede wszystkim zapalonym sudetofilem, choć nie pogardził bym też innymi jednostkami całego Masywu Czeskiego, którego to uważam za najpiękniejszą i najbardziej złożoną grupę górską, w tej części Europy. Ale każdy ma swoje zdanie i swoje miłostki. :) Jeśli interesują Cię literackie eksperymenty, to zapraszam na kolejnego ze swoich blogów:
      http://umbrassudetenland.blogspot.com/
      Pozdrawiam

      Usuń